XPD : Politica de Livrare

1. Plasarea Comenzilor

După plasarea comenzii tale, produsele sunt rezervate în sistem și supuse verificării în depozitele noastre. Te vom notifica prin email și prin modificarea statusului comenzii în contul tău de client. Rezervarea produselor nu garantează livrarea acestora, ci doar le acordă prioritate în procesul de verificare. Confirmarea comenzilor poate dura până la 3 zile lucrătoare, în funcție de volumul și complexitatea comenzilor.

2. Confirmarea Comenzilor

Produsele confirmate încep procesul de pregătire pentru livrare. În cazul în care doar o parte din produsele comandate sunt confirmate, vei primi notificări despre aceste modificări prin email. Comenzile confirmate sunt pregătite pentru livrare și pleacă din depozitele noastre zilnic, între orele 15:00 și 17:00. Toate modificările referitoare la comanda ta sunt vizibile în statusul comenzii din contul de client pe site-ul nostru.

3. Livrarea Comenzilor

După ce comanda este pregătită, aceasta este preluată de către curier și trimisă către adresa specificată de tine. Curierul te va contacta pentru a stabili ziua livrării și alte detalii necesare. De obicei, livrarea se efectuează în ziua următoare pregătirii comenzii, cu excepția cazurilor speciale. Pentru comenzile plasate spre sfârșitul săptămânii, există posibilitatea de a livra și în ziua de sâmbătă, cu menționarea acestei cerințe la momentul plasării comenzii.

4. Procesul de Livrare

Curierul va aduce coletele la adresa indicată în comandă. Este important să fie prezentă o persoană la adresa respectivă pentru a prelua coletul și pentru a efectua plata, dacă este cazul. La primirea coletului, este recomandat să verifici aspectul exterior al acestuia pentru a detecta eventuale deteriorări. Dacă observi orice anomalii, poți refuza preluarea coletului și ne poți informa imediat. Dacă nu există probleme vizibile, vei semna confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier.

5. Neconcordanțe în Livrare

În cazul în care curierul nu te găsește la adresa specificată, va încerca să te contacteze la numărul de telefon furnizat la momentul plasării comenzii pentru a stabili un nou termen de predare. Dacă nu poate contacta pe nimeni la adresa indicată, coletul va fi returnat la magazin. Vom lua legătura cu tine pentru a stabili motivele neconcordante și pentru a organiza o nouă livrare.

6. Costul Transportului

Livrarea produselor se face prin firmele de curierat Urgent-Cargus și Fan Curier. Costul transportului standard unic door-to-door este de 20 lei, valabil în întreaga țară.